Aktualno
rss


 

20.11.2014

FINALE OPTIFUEL CHALLENGE 2014

OPTIFUEL CHALLENGE

TRANSPORTNO PODJETJE SEMEZIES OSVOJILO LETOŠNJE TEKMOVANJE V VARČNI VOŽNJI OPTIFUEL CHALLENGE

Zadnji krog letošnjega tekmovanja v varčni vožnji Optifuel Challenge, ki ga organizira Renault Trucks, je potekal 29. oktobra v Nici. Svojo hrabrost za volanom Renault Trucks T 460 Optifuel in donosnost varčne vožnje je želelo dokazati skupno osemindvajset tekmovalcev iz petnajstih držav. Prvo mesto je pred svojim francoskim tekmecem Jean-Philippom Riouxjem, predstavnikom moštva Stef, in šestindvajsetletnim madžarskim voznikom Dánielom Nagyjem iz moštva Káta-Kamion, osvojil Stéphane Saves, francoski voznik moštva Semezies.

Na zadnjem letošnjem tekmovanju Renault Trucks Optifuel Challenge v varčni vožnji, ki se je odvijalo 29. oktobra 2014 v Nici, čudovitem mestu na jugu Francije, so podelili nagrade dvema francoskima voznikoma in njunemu madžarskemu tekmecu.

Naslov najboljšega mednarodnega voznika v varčni vožnji je osvojil predstavnik francoskega transportnega podjetja Semezies, Stéphane Saves. Poklicni voznik s šestletnimi izkušnjami je po tekmovanju povedal: „Čutil sem, da imam dobro priložnost.Pri Renault Trucks so me dobro izurili v tehnikah varčne vožnje, s katerimi lahko prihranek pri porabi goriva povečam celo na 6 litrov na vsakih 100 km. Zelo sem zavezan programu Optifuel.Vsakodnevno uporabljam Optifuel Infomax, da lahko izboljšam učinkovitost vožnje in zmanjšam porabo goriva.Kljub temu še vedno prečkam ciljno črto pod velikim stresom!Pritisk je bil ogromen …” Dodal je: „Res sem vesel, da sem zmagal na tekmovanju, in upam, da bom naslov ubranil tudi v naslednjem letu ali pa volan predal moštvenemu kolegu, saj je v našem podjetju še veliko nadarjenih voznikov!” Corinne Semezies, ki vodi družinsko podjetje in se je s svojim voznikom udeležila dogodka v Nici, praznuje zmago: „Ta zmaga potrjuje Stéphanovo osebno predanost in predanost celotnega moštva podjetja Semezies, zlasti na področju zniževanja porabe goriva.” Podjetje z dvanajstimi stalnimi vozniki je v resnici dokaj močno vpeto v ta prizadevanja: „Zelo poudarjamo usposabljanje naših voznikov, ki svoje znanje nato prenašajo

na naslednjo generacijo. Programska oprema Optifuel Infomax nam daje podatke, ki vsem sodelujočim omogočajo izboljšanje učinkovitosti, vendar pa vozniki ne tekmujejo med seboj. Naše podjetje je v prvi vrsti družinsko podjetje, ki ga vodimo z družinskimi odnosi,” je povzela Corinne. Po zaslugi politike usposabljanja voznikov njena družba letno prihrani petindvajset tisoč litrov goriva in zmanjšuje stroške vzdrževanja avtoparka, predvsem z optimizirano uporabo zaviranja. Stéphane Saves je za nagrado prejel darilno kartico v vrednosti osem tisoč evrov, unovčljivo v vseh trgovinah, poleg tega pa še mini iPad in aplikacijo za tovornjak Nav'Truck Europe GPS. Podjetje Semezies je nagrajeno z enoletnim brezplačnim popolnim najemom Renault Trucks T 460 Optifuel.

Drugo mesto na tekmovanju je osvojil še en francoski tekmovalec, Jean-Philippe Rioux iz moštva Stef. Priznal je, da se je tekmovanja udeležil brez posebnega predhodnega usposabljanja. S svojimi tridesetletnimi izkušnjami si Jean-Philippe v podjetju vsakodnevno prizadeva za uveljavljanje dobre vozne prakse: „Moj cilj je bil končati med prvimi tremi, tako da sem zelo navdušen. Zadovoljen sem s svojim nastopom. Optiroll sem uporabljal pri približno petdesetih odstotkih in imel sem občutek, da je ta stopnja optimizacije Optiroll tista prava.” Spremljal ga je Gilles Wachalski, ki pri podjetju Stef vodi program usposabljanja voznikov: „To drugo mesto odraža kakovost voznikov, ki so vsaka tri leta opravili usposabljanje v vožnji. Usposabljanje voznikov je sestavni del njihovih ciljev in organizacijske kulture v podjetju Stef.” Po Gillovem mnenju je perfekcionizem tisto, kar njegovega voznika loči od drugih: „Pozna pomen dobro opravljenega dela in prilagaja svojo tehniko v nenehnem prizadevanju za popolnost. Predvsem pa ljubi svoje delo!” Jean-Philippe Rioux je za nagrado prejel darilno kartico v vrednosti dva tisoč evrov, unovčljivo v vseh trgovinah, aplikacijo za tovornjak Nav'Truck Europe GPS in mini iPad, poleg tega pa je njegovo podjetje za odličen nastop njihovega voznika prejelo darilne kartice Renault Trucks v vrednosti tri tisoč evrov.

Tretje mesto je osvojil šele šestindvajsetletni madžarski voznik Dániel Nagy iz moštva Káta-Kamion. Dániela so v udeležbo na tekmovanju Optifuel Challenge prepričali tržni zastopniki lokalne distribucijske mreže Renault Trucks, ki so verjeli, da ima mladi voznik zaradi nenehne skrbi za varčno in racionalno vožnjo dobre možnosti za zmago: „Podjetje je v lasti moje družine, zato je pomembno, da zmanjšam porabo goriva,” razlaga Dániel. Generalni direktor Istvan Nagy potrjuje, da njegovo podjetje veliko pozornosti posveča porabi goriva svojih voznikov, ki jih redno nadzirajo. Najboljši vozniki prejmejo bonus in lahko izberejo svoja vozila in celo svoje poti. „Navdušen sem, da je danes na stopničkah stal eden naših voznikov, in posebej ponosen sem, da je to moj sin,” je poudaril Nagy starejši. Dániel je za nagrado prejel darilno kartico v vrednosti tisoč evrov, unovčljivo v trgovini po njegovi želji, napravo Nav'Truck Europe in mini iPad, njegovo podjetje pa darilne kartice Renault Trucks v vrednosti dva tisoč evrov.

Tekmovanje

Zadnjega kroga letošnjega mednarodnega tekmovanja Optifuel Challenge se je udeležilo osemindvajset najboljših voznikov v varčni vožnji, izbranih izmed šest tisoč udeležencev nacionalnih tekmovanj v petnajstih državah, katerih se je skupno udeležilo 1200 transportnih podjetij. Finalisti so tekmovali za volanom Renault Trucks T, ki je septembra prejel laskavi naziv mednarodni tovornjak leta 2015.

Tekmovanje Optifuel Challenge, zasnovano pri Renault Trucks, ta proizvajalec organizira že od leta 2012. Tekmovanje odlično ponazarja njegovo zavezanost, da skupaj s svojimi kupci izboljša učinkovitost porabe goriva, pa tudi njegov celoviti pristop k trajnostnemu zmanjšanju porabe goriva že od prvega kilometra naprej, upoštevaje tako vozilo kot tudi pridružene storitve.

Tekmovanje je potekalo v dveh fazah. Najprej so udeleženci odgovarjali na vprašalnik v zvezi z varčno vožnjo, katerega namen je bil preizkusiti njihovo znanje o osnovnih načelih racionalne vožnje tovornih vozil in optimizaciji porabe goriva.

Druga faza tekmovanja je potekala na cesti, za volanom Renault Trucks T 460 Optifuel, opremljenim z motorjem DTI 11, ki ga je spremljal demonstrator.

Da bi vsi tekmovalci imeli enake možnosti za zmago, je bil vrstni red moštev na stezi izbran naključno, vsak tovornjak (vlečno vozilo in polpriklopnik) pa je bil natančno umerjen. Preverjal se je tudi tlak v pnevmatikah. Z vsako skupino voznikov je po stezi zapeljal dodaten tovornjak. Vozniki so se pri tem seznanili z različnimi okoljskimi elementi, ki bi lahko zmotili potek in izenačili potencialne prometne vplive.

Po končani vožnji je sledila analiza učinkovitosti vožnje (število zaviranj, čas vožnje brez pritiskanja na pedale, odstotek porabe v zeleni coni), hitrosti in porabe goriva, opravljena s programsko opremo Renault Trucks za merjenje in analizo Optifuel Infomax. Strokovni sodniki so nato tekmovalce seznanili z rezultati in podali natančno poročilo o tem, kako se je vsak izmed njih odrezal.

Vsakega voznika sta spremljala predstavnik podjetja in predstavnik lokalne distribucijske mreže Renault Trucks. Člani moštev so lahko s programsko opremo za upravljanje avtoparkov Optifleet fleet učinkovitost svojih voznikov spremljali v realnem času.

Renault Trucks z dvema dopolnilnima proizvodoma Optifuel Infomax in Optifleet zagotavlja popoln komplet programskega orodja za merjenje, analizo in spremljanje porabe goriva, prilagojen vsakemu uporabniku. Namenjen je zmanjšanju porabe goriva tako v manjših in srednje velikih podjetjih kot tudi v družbah z velikimi avtoparki. Prilagojen je za vse sektorje dejavnosti, vključno z gradbeništvom, trgovino na drobno in prevozom na dolge razdalje.

 

Novico v obliki sporočila za javnost si lahko preberete tukaj.

rss