Aktualno
rss


20.11.2014

RENAULT TRUCKS C OPTITRACK

OPTIMIZIRANA MOBILNOST IN PORABA GORIVA

OPTITRACK V TOVORNJAKU RENAULT TRUCKS C: OPTIMIZIRANA MOBILNOST IN PORABA GORIVA

Renault Trucks OptiTrack je sistem za povečanje vlečne moči, ki s pomočjo hidravličnih motorjev na prednjih kolesih začasno poveča vlečno moč tovornega vozila. Na voljo je v konfiguracijah Renault Trucks C s pogonom 4x2 in 6x4 in motorjema Euro 6 DTI 11 in DTI 13. Tovornjak s tehnologijo OptiTrack lažje premaguje ovire, poraba goriva pa kljub visokemu koristnemu tovoru še vedno ostane pod nadzorom.

Sistem OptiTrack, ki so ga pri Renault Trucks prvič uporabili leta 2010 v modelu Renault Premium Lander, je pri kupcih že od vsega začetka deležen zelo dobrega odziva. Prav iz tega razloga so ga uporabili tudi v novi seriji modelov Renault Trucks C. OptiTrack tovornim vozilom zagotavlja dodatno vlečno moč s pomočjo dveh hidravličnih motorjev, ki sta vgrajena v pesti prednjih koles. Sistem omogoča izkoriščanje prednosti začasnega štirikolesnega pogona, ko je to najbolj potrebno. Rešitev odpravlja omejitve konvencionalnih štirikolesnih pogonov, zlasti z vidika porabe goriva, koristnega tovora, stroškov vzdrževanja in dodatne mase.

OptiTrack je na voljo v vlečnih in togih konfiguracijah Renault Trucks C s pogonom 4x2 in 6x4 in motorjema Euro 6 DTI 11 in DTI 13 z močjo od 380 do 520 konjskih moči.

Izjemna vlečna moč od 0 kilometrov na uro naprej

Voznik lahko sistem pri vožnji naprej ali vzvratno vklopi ali izklopi s preprostim pritiskom na gumb na armaturni plošči. OptiTrack deluje že od 0 kilometrov na uro naprej in se samodejno izklopi, ko vozilo doseže hitrost 25 kilometrov na uro. Sistem se poveže preko zadnje priključne gredi motorja, zaradi česar ostane odjem moči na menjalniku v celoti na voljo. OptiTrack je povezan z ročnim avtomatiziranim menjalnikom Optidriver, s katerim so standardno opremljena vsa vozila Renault Trucks. Poleg tega je OptiTrack za optimalno varnost zdaj združljiv tudi z Voithovo hidrodinamično zavoro.

Optimiziran koristni tovor

Renault Trucks C OptiTrack lahko premaga težavne situacije, tudi kadar je koristni tovor težji kot vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa (razlika 600 kg). V primerjavi z vozili razreda Euro 5 so pri Renault Trucks zmanjšali maso sistema za 90 kg. Modeli Renault Trucks C po zaslugi optimizacije mase praznega vozila zagotavljajo odlično kapaciteto koristnega tovora.

Poudarek je na udobju, varnosti in produktivnosti

Prevozniška podjetja z izbiro sistema OptiTrack izboljšajo produktivnost svojega vozila: vožnja je varnejša ne glede na vremenske razmere, poraba goriva pa je optimizirana. Poskrbljeno je tudi za voznikovo udobje. Voznik lahko povsem varno premaga težavne situacije, udobje pa zagotavlja tudi majhna višina podvozja v primerjavi z drugimi vozili s štirikolesnim pogonom, kar omogoča lažji dostop do voznikove kabine, ki je zaradi tega tudi stabilnejša.

S kombinacijo OptiTrack v novem Renault Trucks C, ki je zdaj na voljo tudi z motorjem DTI 13, ročnim avtomatiziranim menjalnikom Optidriver in Voithovo hidrodinamično zavoro Renault Trucks svojim kupcem, zlasti v hribovitih regijah, ponuja odlično orodje za izboljšanje produktivnosti.

Celotno sporočilo v PDF formatu.

rss