Dobrodošli na Renault Trucks
Popp Fahrzeugbau GmbH Zweigniederlassung
Renault Trucks dealers at Grammetal OT Nohra, Germany
Zaprto
Display the number
Reception hours
| Ponedeljek | 07:00 / 19:30 |
| Torek | 07:00 / 19:30 |
| Sreda | 07:00 / 19:30 |
| Četrtek | 07:00 / 19:30 |
| Petek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | - |
| Nedelja | - |
Prodaja
| Ponedeljek | 07:00 / 19:30 |
| Torek | 07:00 / 19:30 |
| Sreda | 07:00 / 19:30 |
| Četrtek | 07:00 / 19:30 |
| Petek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | - |
| Nedelja | - |
Storitve
| Ponedeljek | 07:00 / 19:30 |
| Torek | 07:00 / 19:30 |
| Sreda | 07:00 / 19:30 |
| Četrtek | 07:00 / 19:30 |
| Petek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | 07:00 / 15:30 |
| Nedelja | - |
Deli
| Ponedeljek | 07:00 / 19:30 |
| Torek | 07:00 / 19:30 |
| Sreda | 07:00 / 19:30 |
| Četrtek | 07:00 / 19:30 |
| Petek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | 07:00 / 15:30 |
| Nedelja | - |
General manager
M. Niedobetzki
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
4.6 / 5
242 reviews
15 maj 2025
Elke Franke
Danes sem v poslovalnici Nohra prevzel svoj "novi" rabljen avto. Od prvega kontakta do predaje ključev smo bili deležni izjemno strokovne in zanesljive storitve. Poleg tega je bilo vzdušje popolnoma zaupanja vredno, prijateljsko in gostoljubno, tako s strani prodajalca kot celotne ekipe. Tako bi moralo biti nakup avtomobila ... Najlepša hvala!
8 avgust 2025
Carlhains Lynth
Zaposleni pod vodstvom delujejo profesionalno in osredotočeno na stranko. Po drugi strani pa vodstvo podjetja vedno znova kaže vedenje, ki se zdi s komercialnega vidika vprašljivo: napake niso transparentno komunicirane, zaveze se ne držijo, deli računovodstva pa so videti nerazumljivi.
Volvo Nemčija pri tem ne deluje kot korektiv, ampak s pasivnim obnašanjem do reklamacij in nepripravljenostjo za sodelovanje težavo še poslabšuje.
Pomembno: Volvo Nemčija je registriran pod številko za DDV DE113593224 in ima licenco za zavarovalnega posrednika v skladu z oddelkom 34d (1) nemškega zakona o ureditvi trgovine (GewO).
Z veseljem se strinjam s spodaj opisanimi izkušnjami - to je bil tudi moj občutek že dolgo -, vendar sem na žalost podcenjeval arogantnost Volva in izvršnega direktorja v primeru zahtevka. Lahko dokumentiram 2,5 letno zavlačevanje in zavračanje odprave napak. Moja ocena se nanaša izključno na naročanje, dostavo in storitve, povezane z XC60 (na enak način ga je opisal tudi drug recenzent spodaj), pa tudi na vedenjske vzorce, ki sem jih osebno izkusil.
Po mojem mnenju: ni priporočljivo. Prednost zaupanja je izčrpana.
PS: Tudi jaz imam XC90 – KBA (nemški zvezni organ za motorni promet) ga pošilja v servis zaradi napačne programske opreme – spomnite se "dizelskega škandala." Popp pa noče povrniti stroškov, ki so nastali z odpravo napake po zakonu o odgovornosti za izdelke. (Korespondenca je na voljo)
29 oktober 2025
Franz Helmes
Na spletnem mestu trgovca sem zahteval servis v kratkem času za zamenjavo brisalcev vetrobranskega stekla. Na žalost v dveh dneh nisem prejel nobenega odgovora, moji klici so ostali neodgovorjeni in nisem prejel nobenega povratnega klica. Jezen sem in razočaran.
24 julij 2025
Luca Reato
V kratkem času sem moral zamenjati prtljažnik CV zgloba, iz katerega je puščala mast, in dobil sem zelo dobro storitev. Receptorji govorijo angleško, kar je zame velik plus, saj sem se ravno preselil v Nemčijo in nemško ne govorim najbolje. Cena je bila ok.
21 junij 2025
Katharina
Res odlična storitev! Zaposleni vsekakor držijo svojih 7 obljub strank in delajo osredotočeno na iskanje rešitev in v najboljšem interesu stranke. Zelo jih priporočamo! Hvala za vašo hitro pomoč :)