Poročilo

Renault Trucks zmanjšuje emisije CO2

Zeleni viri energije

4min
landscape

Ukrepanje za spopadanje s podnebno krizo

Potreben energetski prehod

Podnebne spremembe je resničen. Ko se koncentrira v ozračju, CO2 (ogljikov dioksid) prispeva k učinku toplogrednih plinov in globalnemu segrevanju. Da bi zadušili ta pojav, moramo ukrepati in hitro razogljičiti svoj življenjski slog.

Cestni prevoz blaga, ki je bistvenega pomena za naše družbe, ima ključno vlogo pri zahtevanem energetskem prehodu z jasnim ciljem: postopoma zmanjšati uporabo fosilnih goriv, ​​da bi čim prej dosegli ogljično nevtralnost.

 

Izboljšane zakonske omejitve

V okviru Pariškega podnebnega sporazuma, sprejetega leta 2015, ki poziva k Zaradi stopnje globalnega segrevanja pod 2 °C do leta 2100 se je Evropska unija odločila pospešiti dekarbonizacijo prometa, ki v Evropi predstavlja 25 % emisij CO2.

V ta namen so bili okrepljeni evropski predpisi, ki zdaj prvič nalagajo Omejitve zmanjšanja CO2 za proizvajalce tovornjakov, ki vključujejo zelo natančne cilje: -15 % do leta 2025 in -30 % do leta 2030 v primerjavi z letom 2019, da bi dosegli ogljično nevtralnost v prometu do leta 2050.

247 območij z nizkimi emisijami je bilo vzpostavljenih v 13 evropskih državah. V zelo bližnji prihodnosti tovornjaki z motorjem z notranjim zgorevanjem ne bodo več dovoljeni na cestah.

Renault Trucks se je zavezal

Doseganje ogljične nevtralnosti od leta 2040< /strong>

Zavezali smo se, da bomo pospešili razogljičenje v naših dejavnostih, da bi pomagali omejiti povečanje zemeljskega temperatura do 1,5°C. Naš cilj je doseči ogljično nevtralnost za vozila, ki jih bomo dali na trg od leta 2040.

 

Postopoma prehajamo na 100 % brez ogljika

Električna vozila so temelj naših načrtov za energetski prehod. Pripravljeni smo, da električni tovornjaki postanejo nov tržni standard, tako da predlagamo celotno linijo učinkovitih, robustnih in donosnih vozil, ki ustrezajo potrebam vseh naših strank.

Naši cilji so ambiciozni: leta 2030 bo 50 % naše prodaje električnih vozil, leta 2040 pa 100 % vozil, ki jih bomo postavili na ceste, bo ogljično nevtralnih.

V ta namen se premikamo po fazah, postopoma opuščamo uporabo fosilnih goriv, ​​kot dekarbonizacijo in elektrifikacija se razširijo na vse vrste rabe.

Naš prehod temeljimo na treh komplementarnih vrstah tehnologije: motorji z notranjim zgorevanjem, ki jih poganjajo nefosilna goriva ( sintetično dizelsko gorivo, biogoriva, bioplin in čez nekaj let vodik), električne baterije in gorivne celice na osnovi vodika.

Renault Trucks zmanjšuje emisije CO2

Renault Trucks je sprejel izziv zmanjšanja emisij CO2 v 3 načine:

  • s ponudbo tovornjakov z vedno večjo učinkovitostjo goriva
  • z zagotavljanjem 100 % električnih rešitev za uporabo brez emisij v prometu
  • s podaljšanjem življenjske dobe svojih vozil vkrožnem pristopu.

Izboljšanje učinkovitosti porabe goriva naših vozil

Renault Trucks načrtuje in prodaja tovornjake, ki so vedno bolj varčni pri porabi goriva in izpustijo manj CO2. V kombinaciji s storitvami, ki operaterjem in voznikom pomagajo povečati učinkovitost porabe goriva, so naši sistemi motorjev znatno zmanjšali vpliv naših vozil na okolje, vendar ne zmanjšali njihove zmogljivosti. ravni ali zanesljivost.

Vsaka nova generacija izdelkov Renault Trucks tako ponuja nižjo porabo goriva kot prejšnja.< /span>

T High turbo compound

Pristop k električnim vozilom

Renault Trucks proizvaja električni tovornjak modeli za srednjo tonažo, zasnovani za uporabo, kot so mestna distribucija, zbiranje smeti in začetna dela na gradbišču. Poleg obsežne ponudbe tovrstnih vozil Renault Trucks razvija celotno linijo povezanih storitev: dobavo baterij in infrastrukturnih rešitev za polnjenje baterij, dopolnilnih sistemov za optimizacijo porabljene energije, popravil in vzdrževanja ter financiranja in zavarovanja.  ;

Renault Trucks D E-Tech

 

Da bi zadovoljili vse potrebe trga, razvijamo nove tehnološke sisteme, ki vključujejo baterije ali vodikova gorivna celica. To bo služilo za razširitev elektrifikacije na druge ustrezne namene, kot so gradbeništvo, kontejnerski prevoz ali dolge razdalje.

Ustvarjanje ugodnih krogov za krožno gospodarstvo

Da bi zmanjšali rabo naravnih virov in omejili vplive na okolje, zlasti učinek ogljika, od vozil, ki jih izdelujemo, usmerjamo naše industrijske dejavnosti tako, da ustrezajo krožnemu gospodarstvu. To upošteva drugo in tretje življenje vozil, njihovo ponovno uporabo v različnih oblikah in njihovo recikliranje.

  • Ponovna generacija: prenavljamo in obnavljamo naša rabljena vozila, posodobijo njihovo programsko opremo in sprejmejo tehnologijo najnovejše generacije, ki je na voljo na naših novih tovornjakih, da bi podaljšali njihovo življenjsko dobo in preprečili njihovo zastarelost.
  • Ponovna uporaba: v našem Rabljeni Tovarna tovornjakovnašim rabljenim tovornjakom dajemo novo preživetje tako, da jih preoblikujemo tako, da dobavljamo rabljena vozila po meri. Traktorji se spremenijo v nosilce; sistemi dizelskih motorjev se pretvorijo v biodizelsko gorivo.
  • Recikliraj: ponujamo linijo mehanskih sklopov in prenovljenih komponent za standardne zamenjave, njihova proizvodnja pa ima 60 % manjši vpliv na okolje kot novi deli.
Used trucks factory

 

Zagotovitev novega preživetja ali predelava tovornjaka lahko prepreči 14,4 tone emisij CO2 v primerjavi s tistimi, ki jih bi potrebovali za izdelavo novega vozila.