Share

Pričevanja

Skupina Delanchy uporablja električne tovornjake Renault Trucks

Distribucija

Elektromobilnost

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brigitte Delanchy je direktorica tega družinskega podjetja, ki je bilo ustanovljeno leta 1968 v Lorientu, zdaj pa s 3.200 zaposlenimi in 1.000 vozili na cesti oskrbuje celotno državo. Brezkompromisno se zavzema za trajnostni razvoj in varstvo okolja, zato ponovno uporablja električna tovorna vozila Renault Trucks in je usmerjeno v prihodnost. Tu je zgodba Brigitte.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"Obožujem svoje delo! Upravljam logistične tokove, zlasti ko gre za sveže pridelke za dostavo v 24 urah. To ne zahteva le učinkovitosti in neverjetne pozornosti do podrobnosti, temveč tudi realističen odnos do inovacij. Ko smo se leta 2017 odločili za nakup prototipa električnega tovornjaka Renault Trucks, sem se popolnoma zavedala, da pravzaprav vlagam v prihodnost. To 100-odstotno električno in tiho vozilo še vedno obratuje v Lyonu in njegovi okolici. Vsak večer dostavlja v restavracijo Halles Paul Bocuse v Lyonu morske sadeže, ki so bili dan prej ulovljeni v Lorientu in prepeljani z našimi "klasičnimi" hladilnimi tovornjaki.

Seveda smo se odločili, da ta uspeh nadgradimo z nakupom drugega električnega vozila - Renault Trucks D Z.E. za oskrbo Pariza z mednarodne veleprodajne tržnice Rungis. Ta naložba je poleg dopolnjevanja našega voznega parka del naše strategije trajnostnega razvoja in našega energetskega prehoda, ki se je začel leta 2016, hkrati pa smo postali partnerji podjetja Energy Observer, ki deluje na vodikov pogon, katerega poslanstvo je obkrožiti svet v obdobju šestih let s proizvodnjo in uporabo lastne energije ter brez emisij toplogrednih plinov ali drobnih delcev.

Vsakodnevno zagotavljanje energetskega prehoda v prometni industriji

Poleg tega partnerstva z družbo Energy Observer se veselim prvega tovornjaka na vodik. Moj oče Joseph, ki je leta 1968 ustanovil podjetje z enim od prvih tovornjakov Saviem, je vedno verjel v vodik. Na nek način nadaljujem družinsko tradicijo! V velik ponos mi je, da lahko prispevam k energetskemu prehodu prometa. V podjetju Delanchy to počnemo v praksi z dvema električnima tovornjakoma Renault Trucks, ki sta vsako noč v prometu v Lyonu in Parizu. Ne dvomim, da je to rešitev za prihodnost in da bo postala splošno razširjena.

 

Upam, da bomo lahko v kratkem času v naš vozni park uvedli več novih električnih tovornjakov Renault da bi zagotovili dostavo v velikih mestih, ki jih oskrbujemo v Franciji - Pariz, Lyon, Marseille, Bordeaux, Toulouse, Annecy itd. - da ne omenjamo Italije in Španije, kjer smo prav tako prisotni.

Dejansko bomo leta 2021 zlahka potrebovali približno 20 električnih tovornjakov! Ne glede na število pa bom ostala zvesta podjetju Renault Trucks. Njihova ekipa se je odločila, da bo sodelovala z nami na njihovi pustolovščini. Vedno so nam stali ob strani pri upravljanju našega prototipa kot našega prvega poslovnega modela. Osebno pa sem ponosna, da sem vsaj malo prispevala k industrijskemu uspehu tega vozila.

Uresničevanje zavez CSR na cesti

Z odločitvijo za uporabo mestnih električnih tovornjakov dejansko izpolnjujemo zaveze družbene odgovornosti podjetij, ki jih je sprejela skupina Delanchy. Ne samo, da zmanjšujemo emisije dušikovega oksida (NOx) in drobnih delcev, ampak tudi izboljšujemo učinkovitost in podobo našega podjetja. Dejstvo, da so naši električni tovornjaki tako tihi, nam omogoča dostavo ponoči, brez prekinitve hladne verige in brez kakršne koli škode za okolje ali prebivalce.

 

Poleg tega so naši vozniki še posebej ponosni, da vozijo električne tovornjake in so tudi zelo enostavno prešli z dizelskih vozil na elektriko. Pravijo, da je upravljanje izjemno preprosto, čeprav je odsotnost kakršnegakoli hrupa sprva nekoliko presenetljiva. Nazadnje, ti tovornjaki - ki dnevno neodvisno prevozijo več kot 96 km  - potrebujejo manj vzdrževanja kot tisti s termičnimi motorji. To je treba upoštevati pri izračunu skupnih stroškov lastništva teh vozil v daljšem časovnem obdobju.