Share

Pričevanja

Vsako noč 15 vrhunskih pariških trgovin prejema pošiljke z električnim tovornjakom

Distribucija

3min
Renault Trucks D ZE Guerlain

Povratne informacije - april 2020

Sandrine Sommer je bila glavna direktorica za trajnostni razvoj pri podjetju Guerlainod leta 2007. Blagovna znamka premium dišav, izdelkov za nego kože in ličil uporablja tovornjake Renault Trucks D 100% Electricod maja 2014. Pogled nazaj na šest let intenzivnih dostav.

 

Renault Trucks D Z.E Guerlain Illustration

« Maja 2014 se je Guerlain odločil, da bo na novo zasnoval urbano logistično rešitev za dostavo v naših 15 trgovin v središču Pariza, vključno z našo trgovino na Avenue des Champs-Elysées 68. Odločili smo se za elektriko! Pomembno je razumeti, da je naše podjetje od leta 2007 popolnoma zavezano izvajanju strategije trajnostnega razvoja prek štirih glavnih prednostnih področij: ekološkega oblikovanja, biotske raznovrstnosti, varstva podnebja in družbene odgovornosti.

Guerlain: družbeno podporna lepota s trajnostno mobilnostjo

Kot glavna direktorica za trajnostni razvoj in članica Guerlainovega upravnega odbora sem zelo ponosna, da je vseh naših 4.000 zaposlenih, od katerih jih 2.500 dela na naših mednarodnih trgih, zavezanih k prizadevanjem za bolj trajnosten svet. Narava je naš navdih že od ustanovitve podjetja leta 1828 in pred več kot 13 leti smo varstvo narave postavili v središče vsega, kar počnemo. Naš cilj v podjetju je, da do leta 2028 postanemo ogljično nevtralni. To pomeni, da moramo zmanjšati težo embalaže naših izdelkov - na primer, težo kozarca kreme Imperial Orchid smo zmanjšali za neverjetnih 60 % - in zmanjšati naš ogljični vpliv pri prevozu.

Da bi nam pomagali doseči ta cilj, smo se že leta 2014 obrnili na našega ponudnika logističnih storitev Speed Distribution, da bi našli čisto in učinkovito rešitev za pravočasno dostavo za naših 15 pariških trgovin. Podjetje Speed Distribution nam je predlagalo, da preizkusimo takratni prototip električnega 16-tonskega tovornjaka: Renault Trucks D. Šest let pozneje še vedno uporabljamo isto vozilo - vsako leto podaljšujemo najemno pogodbo - in smo ga po našem emblemu podjetja in vsakodnevni zavezanosti zaščiti čebel celo poimenovali "Čmrlj".

200 km dosega z ničelnimi emisijami

Z odločitvijo za uporabo električnega mestnega tovornjaka nismo samo zmanjšali letnih emisij ogljika za 30 ton, ampak smo lahko povečali tudi učinkovitost. Ker je tovornjak popolnoma neslišen, lahko zdaj v svoje trgovine dostavljamo tudi ponoči. To pomeni, da je vseh 15 trgovin lahko prepričanih, da so popolnoma založene, takoj ko se naslednje jutro odprejo. Tudi naši prodajni svetovalci s ponosom obveščajo svoje stranke o tem sistemu. Nekateri so ga celo uporabili kot prednost pri razlagi naše zavezanosti strankam, ki so vse bolj zaskrbljene zaradi varstva okolja.

Tovornjak vsako noč prevozi več kot 125 kilometrov med našim proizvodnim centrom v Chartresu, skladiščem Speed Distribution v Ivry-sur-Seine in našimi 15 trgovinami v središču Pariza. Na začetku smo imeli nekaj pomislekov glede dosega vozila, vendar se je izkazalo, da je popolnoma prilagojeno našim potrebam. Tako nam je uspelo doseči pravi pozitivni krog, saj ničelne emisije dosegamo od začetka do konca logistične poti in ne le v zadnjem kilometru.

Seveda samo električni tovornjak ne glede na svojo učinkovitost nikoli ne bi mogel zmanjšati vseh naših emisij CO2, ki večinoma nastajajo pri zračnem prevozu naših izdelkov, vendar pa prispeva k zmanjšanju ne le emisij CO2, dušikovih oksidov (NOx) in drobnih delcev, temveč tudi hrupa. V pariški regiji se je izkazal za pravi uspeh, ne nazadnje tudi z vidika podobe našega podjetja. "Čmrlj" je bil novembra 2016 pred našimi trgovinami uporabljen celo kot mobilni frizerski salon v podporo dobrodelni akciji zbiranja sredstev Movember.

Ne dvomim, da ima trajnostna mobilnost v urbanih okoljih lepo prihodnost pri Guerlainu, podobne projekte pa že snujemo v Belgiji, Italiji in Španiji. »

Kemičarka in inženirka embalaže Sandrine Sommer je od leta 2007 Guerlainova glavna direktorica za trajnostni razvoj. Od imenovanja na to strateško pomembno mesto je članica upravnega odbora podjetja za dišave. Njena naloga je zmanjšati okoljski in družbeni vpliv slavne hiše. Njen cilj: do leta 2028 doseči ogljično nevtralnost.