Share

Pričevanja

Renault Trucks K - Litva - Vilniaus Regiono Keliai

Gradnja

RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Javno podjetje za vzdrževanje cest v regiji Vilnius skrbi za čiščenje snega in zasoljevanje lokalnih cest, da zagotovi varnost za uporabo vozil. Saulius Batvinksas, vodja oddelka za mehaniko podjetja, našteva prednosti, ki jih ponujajo Renault Trucks K, opremljeni s snežnimi plugi.

VILNIAUS REGIONO KELIAI 

 

1990 : leto ustanovitve.

300 : število zaposlenih.

32 : število tovornjakov, vključno z 1 Renault Trucks K in 8 Renault Kerax.

2 000 KM : skupna dolžina asfaltiranih cest, ki jih je treba vzdrževati.

VILNIAUS REGIONO KELIAI
Zakaj ste izbrali Renault Trucks K?

Saulius Batvinskas — Našteli smo svoje zahteve in razpis je pokazal, da je Renault Trucks K izpolnil naša pričakovanja. Popolnoma je prilagojen našim omejitvam in to je tisto, kar iščemo: razumna poraba goriva, seveda pa tudi velika robustnost, da prenese temperaturne razlike in težave s korozijo.

 

Katere so njegove glavne prednosti?

S.B — Moč njegovega motorja in visoko zmogljiv zavorni sistem. Vozilo ima popolnoma zaščitene bobnaste zavore. So zelo uporabni in izjemno učinkoviti, ko poleti delamo v kamnolomih ali pozimi na cestah. Ima tudi funkcijo zmanjšane hitrosti. To je resnično dobro pozimi, ko solimo in ni vožnje z veliko hitrostjo.

5%

Prihranek goriva pri Renault Trucks K v primerjavi z drugimi vozili v voznem parku.

Je poraba goriva prednost?

S.B — Naša vozila na splošno porabijo veliko zaradi velikih obremenitev. Renault Trucks K porabi 5% manj kot naša ostala vozila. Njegov rezervoar vsebuje približno 350 litrov, kar nam omogoča, da premagamo med 500 in 600 kilometrov.

VILNIAUS REGIONO KELIAI

"Z Renault Trucks K nismo imeli težav"

Saulius Batvinskas
V kakšnih pogojih delajo vaša vozila?

S.B — To je bilo določeno v naših tehničnih zahtevah: vozila morajo delovati pri temperaturah od –40 ° C do + 40 ° C. To zimo, kljub negativnim temperaturam do –30 °, naša vozila Renault Trucks niso imela težav. Druge prednosti, ki jih ponuja Renault Trucks K vključujejo jekleni odbijač in dejstvo, da so vse vitalne enote dobro zaščitene.

 

 

Kakšna oprema pomaga voznikom pri njihovem delu?

S.B — Oblika vzvratnih ogledal zagotavlja zelo širok pogled, stranska ogledala pa so dobro zaščitena pred snegom in brizganjem. Kolesa pod vozilom ne oddajajo brizganja ob straneh. Kar zadeva udobje v kabini, je Renault Trucks razmišljal o vsem. Višina in naslon ogrevanih sedežev sta nastavljiva. Naši vozniki še posebej cenijo veliko dimenzijo kabine. To je zelo priročno, še posebej, če nosijo škatlo z orodjem za svoje delo.

 

POGLED VOZNIKA
RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Ricardas Kasperavicius, voznik Renault Trucks K.

Vrsta dela, ki ga opravlja 36 -letni Ricardas Kasperavicius, je v veliki meri odvisna od vremena. Sneženje ali soljenje, delo ponoči ali v prometnih konicah, vedno na eni od glavnih cest, ki vodijo od Trakaija, majhne zgodovinske vasice, do 30 kilometrov oddaljene Vilne. Družbi se je pridružil pred 15 leti in izjavil: "V pravo veselje je voziti Renault Trucks K, vse je tako tiho in ni vibracij. Letošnjo zimo so se v Litvi temperature močno znižale in imeli smo obilno sneženje".

Kar zadeva Ricardasa, je Renault Trucks K popolnoma primeren za odsek ceste, ki ga oskrbuje. "Lahko naložite do približno 11 ton soli ali peska, kar je več kot v drugih tovornjakih," pojasnjuje.

Manjša poraba goriva je še ena od ključnih prednosti Renault Trucks K. Ne da bi vedel natančno številko, se Ricardas pogosto vrača z misije s polnim rezervoarjem. Posebej primeren je za delo v mestnem okolju, lahko je opremljen tudi z dvema nožema za snežne pluge. "Omogočajo nam, da naredimo več in to storimo hitreje. Za delo, ki ga zdaj lahko opravljam sam, bi prej potrebovali dve vozili," poudarja Ricardas. Toda hitrost mora spremljati varnost, zlasti v neugodnih vremenskih razmerah.

Voznik mora biti zelo previden pri uporabi sprednjih in stranskih lopatic. Več stvari je treba narediti skoraj istočasno; spremljanje ceste, preverjanje, ali se sneg učinkovito čisti in nadzor soljenja. To zahteva veliko koncentracijo. "Potrebno je biti zelo previden; vse se naredi z vzvratnimi ogledali," razlaga voznik. Ker je Trakai na kmetijskem in gozdnatem območju, Ricardas včasih potuje po bolj neravnem terenu, kjer bi se lahko zataknil. Zaklepanje diferenciala je zelo koristno.

"Ko se moramo voziti po njivah, zadnja kolesa začnejo drseti. Toda ključavnica olajša nalogo. Uporaba tega sistema pomaga drugi pogonski osi, da se vozilo lažje premika naprej," pojasnjuje voznik.