Share

Sporočila za javnost

RENAULT TRUCKS IN SKUPINA CARLSBERG SKUPAJ DO NEVTRALNE DISTRIBUCIJE OGLJIKA

Elektromobilnost

3min
Renault Trucks D Wide Z.E. Carlsberg-Bruno Blin-direktor Renault Trucks in Thomas Amstutz-CEO-Feldschlosschen-Carlsberg

V torek 24. novembra 2020 je v Rheinfeldnu v Švici Bruno Blin, predsednik Renault Trucks, predal ključe D Wide Z.E. Thomasu Amstutzu, izvršnemu direktorju podjetja Feldschlösschen, hčerinskega podjetja skupine Carlsberg. To vozilo je prvo v zgodovini naročila dvajsetih 26 ton težkih vozil Renault Trucks D Wide Z.E. vozil. Z uporabo električnih tovornjakov Carlsberg Group in Feldschlösschen dokazujeta, da je mogoče doseči nevtralno porazdelitev ogljika.

 

Februarja lani je Renault Trucks naredil ključni korak k preoblikovanju mestnega prometa z napovedjo podpisa zgodovinske pogodbe s skupino Carlsberg za dobavo 20-ih D Wide Z.E. 26-tonskih tovornjakov. Bruno Blin, predsednik Renault Trucks je danes Thomasu Amstutzu, direktorju podjetja Feldschlösschen, izročil ključe D Wide Z.E., prvega vozila v naročilu dvajsetih popolnoma električnih tovornjakov iz strani švicarske pivovarne.

“Prepričan sem, da je električna mobilnost rešitev za izboljšanje kakovosti okolja tako za nas kot za prihodnje generacije,” je izjavil Bruno Blin, predsednik Renault Trucks. “Vesel sem, da Renault Trucks podpira Feldschlösschen in Carlsberg, pionirsko skupino, ko gre za naložbe v električno tehnologijo. Promet doživlja velike spremembe. Naša panoga se bo v naslednjih desetih letih spremenila bolj kot v preteklosti stoletja in s tem partnerstvom Carlsberg in Renault Trucks kažeta pot naprej.”

Thomas Amstutz, predsednik uprave podjetja Feldschlösschen nadaljuje: “Ponosni smo, da se je naše pionirsko delo z električnimi tovornjaki, ki se je začelo pred nekaj leti, končno obrestovalo. Smo prvo podjetje v Švici in celo v Evropi, ki te okolju prijazne tovornjake uporablja za prevoz pijač. Naša ambicija je prevzeti vodilno vlogo ne le pri razvoju piva in pijač, temveč tudi pri logistiki pijač in zaščiti podnebja.”

Dejansko Feldschlösschen in skupina Carlsberg, ki se močno zavzemata za zaščito okolja in zmanjševanje globalnega segrevanja, sistematično zasledujeta cilje svoje trajnostne strategije „Skupaj proti ničli“ in si prizadevata doseči nevtralno porazdelitev CO2. Da bi Feldschlösschen pomagal doseči te cilje, bo uporabljal svoje električne tovornjake, napolnjene z električno energijo iz obnovljivih virov in železniški prevoz na dolge razdalje.

 

Električna vozila Renault Trucks, obsežen nabor brez emisij

Renault Trucks ponuja široko paleto popolnoma električnih vozil od 3,1 do 26 ton. Prevozniki, ki želijo zmanjšati svoj ogljični vpliv, lahko za takojšnjo uporabo kupijo 100% električni tovornjak.

Električna vozila spoštujejo kakovost zraka tako, da med uporabo ne oddajajo niti CO2 niti NOx (dušikov oksid). Voziti jih je mogoče ne glede na omejitve, ki jih uvedejo občine, tudi v obdobjih največjega onesnaženja. Ker so tiho, jih lahko ponoči uporabljajo v mestnih središčih, s čimer spoštujejo spanje lokalnih prebivalcev in pomagajo, da promet čez dan teče bolj svobodno.

Renault Trucks je trenutno eden prvih proizvajalcev industrijskih vozil, ki proizvaja serijska električna vozila v svoji tovarni v Normandiji v Blainville-sur-Orne.

 

Renault Trucks D Wide Z.E., tehnične posebnosti

§  GVW: 26 t Teža: 27 t

§  Na voljo medosna razdalja: 3.900 mm

§  dva elektromotorja s skupno močjo 370 kW (260 kW neprekinjene moči)

§  največji navor elektromotorjev: 850 Nm

§  največji navor zadnje osi: 28 kNm

§  Dvostopenjski menjalnik

§  Akumulator energije: litij-ionske baterije, od 200 kWh do 265 kWh

§  Dejanski doseg delovanja: do 180 km

 

O Feldschlösschen

Feldschlösschen AG je s sedežem v Rheinfeldnu vodilna švicarska pivovarna in največji prodajalec pijač. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1876 in zaposluje 1200 ljudi na 21 lokacijah po vsej Švici. S ponudbo več kot 40 švicarskih blagovnih znamk piva in obsežnim portfeljem pijač, ki sega od mineralne vode in brezalkoholnih pijač do vina, Feldschlösschen oskrbuje 25.000 kupcev na področju gostinstva, maloprodaje in trgovine s pijačami. Uspeh Feldschlösschena temelji na trdno uveljavljenih vrednotah blagovne znamke: pionir, mojster, partner. Skupaj tvorijo trajen temelj, na katerem Feldschlösschen deluje kot vodilni na trgu.