Poročilo

Moj cilj je imeti električne tovornjake v vseh mestih!

Elektromobilnost

Zeleni viri energije

5min
rqfeq

Izumljam tovornjake prihodnosti

Philippe Le Brusq je inženir sistemov za e-mobilnost pri podjetju Renault Trucks. Že 13 let dela na mestnih električnih in hibridnih tovornjakih.

To je Toulouse na hladno, suho jutro februarja 2003 in sem študent elektronike. Tako kot vsak dan me kljub temu, da so moja okna zaprta, zbudi hrup dostavnega tovornjaka pod mojo študentsko sobo. Z vsem ropotom, ki ga je proizvedel tovornjak, zagotovo nisem potreboval budilke ... tihi motor se je v tistih časih slišal zelo redko. Kaj pa, če bi imeli električno revolucijo? Nekega dne bi si izmislil tihi tovornjak ...

Če hitro prevrtimo čas, sem danes že skoraj tam. Mestni električni tovornjak je popolnoma smiseln, tako v ekološkem, kot ekonomskem in socialnem vidiku.

Electric trucks design Renault Trucks
 
Omejevanje emisij CO2 je resničen izziv za težke tovornjake

Zadnjih 13 let delam v konstrukcijskem biroju AB Volvo Group kot inženir sistemov za e-mobilnost in ves čas sem poskušal svoje znanje iz elektronike uporabiti za razvoj bolj trajnostnih rešitev. Manj onesnažujoča oblika prevoza, ki porabi manj energije in je združljiva z obnovljivimi viri energije, je zame prednostna naloga in osebni cilj! To pa zato, ker je na lokalni ravni, ko vse več ljudi živi v mestih, zdaj nujno zmanjšati emisije dušikovih oksidov (NOx) in drobnih delcev. Prav tako je bistveno, da zmanjšamo emisije CO2 po vsem svetu. Hkrati pa sta omejevanje onesnaževanja s hrupom in izboljšanje udobja industrijskih vozil prav tako pomembna cilja skupnosti.

Ena izmed stvari, na katere sem pri svojem delu najbolj ponosen, je ugotovitev, da se po desetletju truda, večmilijonski naložbi evrov in številnih zapuščenih prototipih električni tovornjaki zdaj serijsko proizvajajo pri Renault Trucks. Letos spomladi je naša tovarna v Blainvilleu v bližini Caena začela s serijsko proizvodnjo teh tovornjakov s težo 16-26 ton z dnevnim dosegom med 200 in 400 kilometri. Zasnovani so za popolno uporabo v mestnih in primestnih območjih, zlasti za odvoz smeti ali prevoz s hladilniki. To pomeni pravi preskok v tehnologiji, ki optimizira energijo, potrebno za prevoz ene metrične tone blaga v urbanem okolju. Končni cilj je doseči boljše energetsko ravnovesje.

 

Električni tovornjaki, ki si za polnjenje baterij opomorejo s 25% zavorne energije

Številne novosti so prispevale k začetku proizvodnje tega novega modela električnega tovornjaka. Morda je najpomembnejša tehnologija litij-ionskih baterij, ki je zdaj dosegla zrelost brez primere. Ti sistemi se na primer zdaj lahko prilagodijo ekstremnim temperaturam pod -15 ° C in nad 40 ° C z uporabo inovativnega sistema, ki 'zbudi' akumulatorje vozila. Izredno napredovali so tudi zavorni sistemi: 25% zavorne energije je zdaj obnovljenih! Bistvo je, da je današnji električni tovornjak čisti koncentrat najnovejših tehnologij.

Poleg tega so tudi zelo preprosti za uporabo. Dva pedala namesto treh, manj gumbov in stikal kot dizelska vozila, ergonomsko oblikovani, tihi, brez vibracij ... vsi vozniki, ki so preizkusili ta vozila, so bili navdušeni. Ne dvomim, da bo mestni tovornjak prihodnosti električen, v to sem prepričan!

Zdaj leta 2020 so moje študentske sanje skoraj postale resničnost ... Prevozi brez ogljika se po naših mestih širijo in to pomeni le dobro za naš planet. »

Profil

Philippe Le Brusq (37) je inženir sistemov za e-mobilnost. Zadnjih 13 let je zaposlen pri podjetju Renault Trucks v oblikovalskem biroju Volvo Group. Sodeloval je pri oblikovanju več kot 20 prototipov električnih in hibridnih tovornjakov ter prijavi 10 patentov. Živi v Lyonu in je prepričan, da mora elektronika veliko prispevati k bolj trajnostnim in okolju prijaznejšim rešitvam za mestni prevoz prihodnosti. V to Philippe tako močno verjame, da je to postavil za svojo poklicno, kot tudi osebno ambicijo.

Philippe le Brusq
Set canonical URL
Off