Dobrodošli na Renault Trucks
SOUTH WEST TRUCK & VAN
Renault Trucks dealers at GLOUCESTER, United Kingdom
Zaprto
Display the number
Reception hours
| Ponedeljek | 08:30 / 17:00 |
| Torek | 08:30 / 17:00 |
| Sreda | 08:30 / 17:00 |
| Četrtek | 08:30 / 17:00 |
| Petek | 08:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Nedelja | - |
Storitve
| Ponedeljek | 08:30 / 17:00 |
| Torek | 08:30 / 17:00 |
| Sreda | 08:30 / 17:00 |
| Četrtek | 08:30 / 17:00 |
| Petek | 08:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Nedelja | - |
Deli
| Ponedeljek | 08:30 / 17:00 |
| Torek | 08:30 / 17:00 |
| Sreda | 08:30 / 17:00 |
| Četrtek | 08:30 / 17:00 |
| Petek | 08:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Nedelja | - |
3.9 / 5
55 reviews
19 september 2025
валерій дуткевич
Groza!!! Ne samo, da so avto odpeljali na servis 2 uri kasneje od dogovorjenega, tudi olje in filtre so menjali v 3 urah... Odsvetujem. Zgleda kot da napihujejo delovni čas!!!
22 julij 2024
Sarah Woodger
Te garaže ne morem dovolj priporočiti, ker gre za majhno podjetje z le 2 tovornjakoma, ki sta tudi del obrata, se okvara lahko izkaže za zelo drago. Za nas ima čas, ko vozilo ne deluje, absolutno katastrofalne posledice tako za naše stranke kot za naš potencial za ustvarjanje dobička. Ta garaža ni naša običajna garaža in smo prišli do njih zaradi okvare po državi. Potrudili so se, da bi nas obveščali in vrnili na pot. Cene so neverjetno poštene (zlasti glede na vse, kar dosežejo v obračunanih delovnih urah!) Povsem čudovito – če bi bili bližje, bi našo pogodbo o vzdrževanju tovornjakov Renault preselil v to garažo!
Posebna zahvala upravitelju Richu, za katerega menim, da je šel vse od sebe, vendar je tudi pošten, vreden zaupanja in drži besedo. Po mojih izkušnjah z drugimi servisi za tovornjake so to vse bolj redke lastnosti!
5 april 2024
MiniMoves
130 £ DELA NA URO. 3-4 MESECE ZA POPRAVILO KOMBIJA XLWB ZA KRAJŠNJIH 7000,00 £.
No, končno sem dobil svoj kombi nazaj. In ocena se ponovno pojavlja, potem ko mi je vodstvo/lastnik grozilo. Torej, začnimo. UPAM, DA BOLI, SAJ JE TO MOJ NAMER.
November 2023 sem peljal kombi XLWB k temu podjetju. POTREBOVALI SMO SPECIALISTA ZA IVECO, zaradi prekomernega dimljenja in slabega odziva na plin. Zato so mi med drugim zamenjali cevi za EGR in olje, kar je stalo 2000 £. Tri tedne kasneje me je ustavila policija in želela kombi obsoditi zaradi prekomernega dimljenja. Rekel sem, oprostite, kombi sem pravkar dobil nazaj in me je stalo veliko denarja. Zato smo ga prestavili na 3. januar 2024. Z jugozahodom in tovornjaki v sijaju.
Po telefonu sem jim povedal o simptomih in fant po imenu Jamie je rekel, da se sliši kot vaši injektorji. Prekomerno polnjenje goriva, dokazov o puščanju ni bilo.
Pogovarjali smo se o tem in rekel sem, da so to uredili pred 8 meseci. Torej nisem bil prepričan. Ampak ti fantje naj bi bili profesionalci, zato so pri tem pustili. In so uredili injektorje.
Šel sem po gorivo. Plačal sem pred testiranjem. Sploh nisem dal na sodišče. KOMBI SE NI SPREMENIL. TOREJ JE BIL DENAR PORABLJEN BREZ RAZLOGA.
Na žalost sem to plačal pred testiranjem kombija. Zato sem to plačal in šel v službo, preden sem ugotovil, da je kombi še vedno v enakem stanju, kot sem ga oddal. Torej 2000 funtov nepotrebno porabljenih za injektorje in cevi.
3. januar 2024 - po nadaljnjem pregledu iz jugozahodne in tovornjakov. Sumi se na sam EGR. Torej sem ga po nadaljnjih 2000 funtov zamenjal z nekaj dodatnimi cevmi, kombi se še vedno ne odziva na plin. Šel sem po gorivo in še vedno isto. SPET. Zdaj imam dovolj upravljanja v Glosu. Zdaj obstaja sum na DPF, zato se je Jamie strinjal z odprtjem računa, da bomo lahko uredili preostanek denarja.
Zato sem poslal e-pošto na glavno pisarno v Bristolu in se povezal s tipom po imenu Andy Passco, ki je bil sprva zelo ustrežljiv. Zagotovil mi je, da bo zadevo preučil, in to je storil v enem ali dveh tednih.
Nato sem prejel klic, v katerem so mi pojasnili, da potrebujem nov DPF. To podjetje ga je vgradilo pred dvema letoma, garancija pa je zdaj potekla. Kar sem razumel.
Po pravici povedano, odziv je bil dober, nato je šel v Glos Depot in me poklical z razsodbo. Rekel sem v redu. V to zdaj vlagam veliko denarja in potrebujem, da deluje, da lahko grem v službo. Torej, začnite z delom. Ker kombi potrebujem nazaj čim prej.
Torej, prišel je 9. marec 2024, rezervacija za tehnični pregled, saj se bo iztekel.
Približno 8.-9. marec 2024. Pripravljeno je za izterjavo, vendar želimo plačati 3 tisoč dolarjev, preden ga izplačamo. To podjetje uporabljam že leta. In z mano so ravnali grozno. Nikoli prej nisem zahteval računa. In Jamie mi je obljubil, da je račun v redu, da lahko nadaljujem s preostalimi 3 tisoč funti.
NE, ne morete imeti računa, želimo ga v celoti plačati vnaprej. TRAJALO JE 3 MESECE, DA SMO TO POPRAVILI NA NEKAJ MANJ 7000,00 £.
Zdaj sem nezadovoljna stranka. Andy Passco me je poklical v 20 minutah po tem, ko sem pustila resničen pregled tega profila, in mi rekel, naj ga odstranim, sicer bo račun postavil na 4600,00 £. Dekleta v pisarni so zelo razburjena zaradi tega pregleda, kako bi vam bilo všeč, če bi pustila pregled vašega podjetja? Ta odgovor me je zelo šokiral.
Kot sem že pojasnila, če ste uporabili moje storitve in sem vam opravila slabo storitev, imate pravico. Zato sem pregled odstranila, dokler si ga ne bom mogla privoščiti plačati in ga odstraniti od tega podjetja. Zdaj pregled ponovno objavljam, da ga vsi vidijo. Poročal bom v skladu s trgovinskimi standardi, denarja tukaj ne bom dobil nazaj. Morda pa so trpeli tudi drugi. In želel sem poročati, če je imel kdo drug težave s tem podjetjem. Temu podjetju ne bi smeli dovoliti, da tako deluje. In mislim, da se moram opravičiti in vrniti nekaj denarja.
OBČUTIM, DA ME JE SOUTH WEST AND TRUCKS OROPALO
Moj nasvet je, da poiščete spodobno podjetje, ki bo skrbelo za vaša vozila.
P.s.
Osebje v pisarni se zdi zelo prijazno. Ampak vodja skladišča Glos (je bil Jamie) in glavnega skladišča v Bristolu (Andy Passco). Naučiti se morate nekaj manir. Upam, da se boste iz te objave kaj naučili. Objavljali bomo tudi na vaših drugih profilih. In tokrat mi ne morete groziti.
8 avgust 2024
Jessica Martina Winfield
Moje izkušnje z Iveco Daily so zelo slabe. Porabim na tisoče funtov za Iveco Daily. Poskušam in naročim dele za svoj kombi po enem mesecu. Iveco Daily Glocestershire navaja, da so moji deli obtičali na carini. Preveril sem pri Customs & Excisize, rekli so, da večina predmetov potrebuje 3 dni, da gredo skozi en konec carine in 3 dni, da gredo skozi British Customs & Excessize in do 2 dni za obdelavo naročila, ki je povezano z uvozom in izvozom. Niso zadovoljni, da jih ne bom zadolžil za 150,00 £ na uro, da pripravijo poročila. Imam lastnega mikanika, ki dela na mojih kombijih. Iveco Daily minorizira dele z nelojalno konkurenco, ker zaradi Pitentov ne morem dobiti delov Iveco pri svojem običajnem prodajalcu. To je Deliber Act Iveca Svoj kombi sem dvakrat rezerviral za Servis zdaj pred kratkim za tehnični pregled. To je bilo treba preklicati 08.08.2024 zaradi nesposobnega vedenja Iveca, ki kažejo popolno neupoštevanje skrbi za stranke. Prosil sem za uradno pritožbo, član osebja ni obravnaval moje pritožbe. Še nikoli nisem poznal podjetja, ki je tako neurejeno in ne zagotavlja delov za kombije, to je zelo slaba poslovna praksa, rekel sem jim, nameraval opraviti pregled neurejenih poslovnih praks. Nezadovoljen sem s splošnim odnosom Ivica in pogrešam upravljanje naročil kupcev, za kar krivim carino in trošarine, ko je smeti
8 november 2023
Ben Lawrence
Če sem iskren, zelo razočarajoča interakcija.
Ponujen sem bil za službo in niso spremenili dela, ki so ga ponudili, ampak so zamenjali drug del, brez komunikacije, da bi ugotovil, ali bi želel spremeniti drugi del, vendar po besedah njihovega mehanika "v čem je problem, da bodo vaši računi cenejši, kot bi bili", so zamenjali tudi 2 X žarnici, ne da bi bil obveščen pred računom v višini 42 GBP.
Ni priporočljivo