Volvo Group Trucks Center Ljubljana

Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia

Cesta v Prod 14
1260 Ljubljana Polje

4.5 / 5
241 reviews from Google

Reception hours


Ponedeljek 08:00 / 19:00
Torek 08:00 / 19:00
Sreda 08:00 / 19:00
Četrtek 08:00 / 19:00
Petek 08:00 / 19:00
Sobota 08:00 / 14:30
Nedelja -

Driver Facilities
Driver Facilities
Body Repair
Body Repair
Brake Testing
Brake Testing
Air conditionning
Air conditionning
Financing
Financing


Prodaja
Ponedeljek 08:00 / 17:00
Torek 08:00 / 17:00
Sreda 08:00 / 17:00
Četrtek 08:00 / 17:00
Petek 08:00 / 17:00
Sobota -
Nedelja -
Storitve
Ponedeljek 06:00 / 20:30
Torek 06:00 / 20:30
Sreda 06:00 / 20:30
Četrtek 06:00 / 20:30
Petek 06:00 / 20:30
Sobota 07:00 / 14:30
Nedelja -
Deli
Ponedeljek 06:00 / 20:30
Torek 06:00 / 20:30
Sreda 06:00 / 20:30
Četrtek 06:00 / 20:30
Petek 06:00 / 20:30
Sobota 07:00 / 14:30
Nedelja -

Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com

4.5 / 5
241 reviews
Submit a review
7 november 2025 Žiga Janhar
Nedopustno dolgotrajno popravilo (3 mesece) – razočaranje glede na razred vozila in znamko Moje vozilo Volvo V90 Cross Country, vozilo višjega cenovnega razreda je bilo po prometni nesreči v popravilu pri Volvo Car centru Ljubljana več kot tri mesece – za škodo, katere popravilo je bilo po cenitvi zavarovalnice ocenjeno na približno 10 ur dela. Ob prevzemu vozila so mi zagotovili, da bo popravilo zaključeno v 3–4 tednih, vendar so se roki neprestano zamikali – zaradi “dodatnih ogledov”, “čakanja na dele” ali “bolezni mehanika”. Kljub številnim klicem in urgencam nisem prejel nobenega pisnega terminskega plana ali opravičila za zamude. V tem času sem uporabljal nadomestna vozila bistveno nižjega razreda, eno celo z opaznimi mehanskimi težavami (vozilo je cukalo pri določenih obratih). Kljub temu, da sem bil brez svojega avtomobila skoraj štiri mesece, servis ni ponudil nobene oblike opravičila ali kompenzacije – niti simbolične. Ko sem predlagal, da bi bilo po takšni izkušnji korektno ponuditi vsaj brezplačen redni servis, sem prejel odgovor: “Lahko vas naročimo, ampak na vaše stroške in bo treba malo počakati.” Res je, da se je v zadnjih tednih stanje nekoliko izboljšalo – ekipa je začela transparentno sporočati zamude, brez da bi moral sam večkrat klicati, kar cenim. Vseeno pa takšna dolžina popravila in pomanjkanje kakršnekoli oblike odgovornosti ne sodita v okvir storitev, ki jih pričakuješ pri znamki, kot je Volvo. Kupec, ki v vozilo investira več deset tisoč evrov, bi moral biti deležen profesionalnega ravnanja, realnih rokov in osnovnega spoštovanja zaupanja stranke. Upam, da bo to mnenje v pomoč drugim lastnikom Volva in morda spodbudilo večjo odgovornost ter spoštovanje standardov, ki jih ta znamka predstavlja.
29 november 2025 barbara
Zelo razočarana prejšnji dan kličem za nakup starega avtomobila ga še imajo nasljedni dan 1 uro preden ga gremo gledat ga še vedno imajo pridemo tja avto prodan pravi prodan že pred 1 tednom med seboj pa nekaj šepetajo kdo pa bo povrnil bencin če se tako dela iz kupcem še iz avto neta ga ne odstranijo žalostno bi rada dobila besede od odgovornih da ne plačujejo in nagrajujejo take prodajalce
30 oktober 2025 Aljaž Jelenko
Z veseljem priporočam nakup novega vozila v tem centru. 5/5 in vse pohvale Urhu Furjaniču - ne samo za svetovanje glede samega vozila, ampak tudi za rekordno hitro ureditev dokumentacije in dostavo/prevzem.
2 april 2025 peter kampijut
Avtomobili odlična izbira ne razumem pa da ob tako dragih avtih ne dobiš nobenega darila ...kot naprimer obesek za ključ...dežnik ali pa majico...strankam bi zelo veliko pomenilo ...pri meni v vozilu ni bilo niti prve pomoči...res žalostno...
10 junij 2025 Aljaz Hlis
Zelo razočaran nad Volvo centrom Ljubljana in še bolj nad samim uvoznikom vozil Volvo - VCAG. Pri 4 leta starem, redno vzdrževanem bencinskem vozilu z 82.000 km je prišlo do okvare turbine, kar je nenavadno, če ne že nenormalno. Kot kupec vozila preko njih, sem zaprosil za vsaj delno kritje stroškov preko “goodwill” programa, a so prošnjo takoj zavrnili, z razlogom, da vsi servisi niso bil opravljen pri njih. Čeprav le to ni imelo nobene veze z okvarjeno turbino, ker kot se je izkazalo, je zaradi njim neznanega razloga dobesedno odpadel nek ventil. Edina rešitev - menjava celotne turbine. Po dolgem pregovarjanju in mojem "teženju" so mi sicer ponudili nekaj popusta na delo in material, kar naj bi bila “izjemna gesta”, čeprav njihove cene (100 €/uro) in dragi materiali to skoraj zahtevajo. Kljub več kot 2.500 € vrednemu popravilu, ki je trajalo dva dni, nisem dobil nadomestnega vozila. Prosil sem za le to z nekaj dnevnim predhodnim mailom, a so rekli, da ga pač nimajo. Zelo zanimivo, da tako velik servis, kao prestižne znamke, nima nadomestnega vozila. Zelo neprijeten in nestrokoven je bil tudi odnos pomočnika vodje servisa s katerim sem komuniciral, skoraj malo aroganten, brez osnovnega bontona, tikanje, celo že obtoževanje, da sem pa morda sam kriv za okvaro... Trdili so tudi, da je potrebno za menjavo turbine odstraniti celoten motor, kar pa sem med samim popravilom videl, da to ni res. Na podlagi te trditve sem na koncu tudi sprejel odločitev, da ne glede na visoko ceno, popravilo vseeno raje izvedem pri njih. Na kratko: zelo prijazni, že osladni, dokler kupuješ vozilo. Ko pa pride do težav, aroganca, zavračanje odgovornosti in izjemno visoke cene. Njim se je očitno zdi povsem normalno, da gre turbina pri tako "mladem" avtu... Edina pozitivna izkušnja je bil mehanik Primož, ki je delal na avtu – korekten, dosegljiv in pripravljen razložiti vse postopke.